Wat echt telt

Wat voor mij echt telt...

-Het genot dat ik ervaar bij het doen van de was (die zag je niet aankomen he ;-)

-Een berichtje van een verre vriendin die probeert een scheiding door te komen. Met verdriet en intens zoeken naar rust en ruimte voor zichzelf

-een hand die naar me wordt uitgestoken en de moed die ik vind om mezelf helemaal bloot te geven en een ander de hand te reiken

- veiligheid en geborgenheid

-Een uitgelaten mail van een vriendin die na lang wachten zwanger is


- Mezelf elke dag in de ogen kijken

- Mijn coole vriendinnen die bij paul simon op de radio steevast een alert doen naar ons messenger groepje. En dan sturen we een filmpje door van onzelf, meedansend en meezingend, waar we ook zijn. Gewoon. Omdat dat is wat we doen
- (thais) Koken. Voor mezelf en vrienden

Mild zijn. 

- Vergeven. Mezelf. En anderen

- Vechten voor wat het waard is om voor te vechten 

- loslaten 

En dan nog duizend andere dingen. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Surrender, overgave... een gave

Ze wandelt met haar dochter

Pedagogisch onverantwoord