Team

Ik zit in een lopersteam. Het Tillit Smsbox Running Team. I'm a lucky bastard




Het is een team waar elk lid zichzelf mag zijn... Waar je zotjes mag doen, of ook stil. En uitgelaten en ook ingetogen. Waar je luide roepers en fluisterende verhalenvertellers hebt.

Een team waarin iedereen elkaar aanmoedigt, voor elke prestatie, op welk niveau dan ook.

Een team waarin je begrepen wordt als je vloekt op een blessure. Waarin de passie wordt gedeeld.

Zo'n lopersteam vol zotte en ingetogen en bescheiden en roepende en dansende en vooral aanmoedigende mensen. Een team waarin ik mezelf mag zijn, mijn eigen tempo mag lopen en op me wordt gewacht aan de aankomst. Een team met meisjes en jongens en een CEO die zijn meute in het juiste gareel tracht te houden. 



En ik zit ook in een ander team. Het maakt me het gelukkigste meisje op deze wereld.


Een team waarin ik mezelf mag zijn. Waar ik zotjes mag doen, en ook stil. En uitgelaten en ingetogen. Een team waarin we elkaar aanmoedigen en ondersteunen. Een team vol liefde en warmte. 






Reacties

Populaire posts van deze blog

Surrender, overgave... een gave

Vaseline: mijn beste vriend in tijden van...

the art of jogging - luisteren naar je hart