Do one thing every day that scares you

Yep. Vanhaecke doet het weer. Zotjes doen. Een volledig onvoorbereide trailrun... 

Rustig opbouwen gingen we doen, naar die marathon in april toe. Eerst 5 km, dan snelheid en met duurloopjes kilometers opbouwen. Vorige week nog 10 km LSD-ke. Mooi op schema, geen pijn. Alles loopt vlotjes.  

En dan een zot voorstel: efkes een trailrunneke van 16 km doen volgende week?
Kijk. We weten ondertussen al dat trailrunnen mijn grote liefde is. Ik hou van het klimmen en dalen, genieten van de natuur... Ik train ook heel graag op de bescheiden heuvel op de blaarmeersen in Gent. Maar had hem tot nog toe links laten liggen. Want we gingen rustig opbouwen...

En nu zit ik hier, in afwachting van de vallende avond, in afwachting van mijn eerste trail sinds ... lang. Omdat grote liefdes nu eenmaal grote liefdes zijn :-) 

En ik loop nerveus. Want ook al is trailrunnen niet onbekend, ik weet echt niet hoe mijn lichaam gaat reageren. Op de kilometers die ik niet in mijn benen heb en stijgen en dalen waar mijn spieren helemaal niet voor getraind zijn. God zij gedankt is het in het donker te doen :-)

Bij staat van overleven komt hier gegarandeerd een verslag :-) 

Reacties

  1. Heb je ook zin gekregen om te lopen? Kijk dan zeker eens op http://www.start-to-run.be voor meer informatie!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Surrender, overgave... een gave

Ze wandelt met haar dochter

Pedagogisch onverantwoord